ترفندهای سئو آسان

معرفی ترفندها و روش‌های بالا بردن سئو سایت یاس وب

برای شناسایی و اصلاح لینک‌های شکسته، از ابزارهایی مانند Google Search Console یا ابزارهای آنلاین مانند Screaming Frog استفاده کنید. پس از شناسایی لینک‌های شکسته، می‌توانید آنها را اصلاح کنید یا به صفحات مرتبط و فعال هدایت کنید (ریدایرکت 301). این اقدام به بهبود تجربه کاربری و حفظ ارزش سئو کمک شایانی خواهد کرد. همانطور که می بینید، هرچه کاربران گوگل را خوشحال تر کنید، رتبه بالاتری خواهید داشت. مطمئناً، بک لینک ها، کلمات کلیدی و سایر سیگنال های سنتی هنوز مهم هستند. در واقع، از دیدگاه گوگل RankBrain یکی از 3 سیگنال رتبه‌بندی برتر آن به حساب می آید و جز سئو کلاه سفید است که در تناقض با انواع روش های سئو کلاه سیاه است.

بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. شما چه چیزی می‌توانید به این فهرست اضافه کنید؟ خوشحال می‌شویم نظر شما را بشنویم. برای مثال، تصویر زیر یکی از ارجاعات به نام یکتانت است که خبری از دادن لینک نیست. هرجا که سایت معتبری به شما اشاره کرده بود، ولی لینک نداده بود، با یک ایمیل یا کامنت می‌توانید درخواست کنید که به شما لینک دهند. باید هر چند وقت یک‌ بار بررسی بک‌لینک‌های سایت خود را در برنامه داشته باشید تا خراب‌ها را پیدا کنید. چنین عبارت‌هایی شما را به مخاطبان واقعی که احتمال تبدیل آن‌ها به مشتری بیشتر است، وصل می‌کند.

این فهرست از مرتبط‌ترین نتایج آغاز می‌شود و به نامرتب‌ترین نتایج خاتمه می‌یابد. به این صورت که اگر اینگونه صفحات در نقشه سایت شما لیست شده باشند می‌توانند یک مشکل جدی برای سئو وب سایت شما محسوب شوند. Redirect به عنوان یک راه حل برای هدایت کاربران و موتورهای جستجو به یک آدرس متفاوت نسبت به چیزی که درخواست کرده بودند، شناخته می شود. به بیان دیگر از این راهکار هنگامی اتفاق میافتد که شخصی تصمیم داشته باشد صفحه خاصی را باز کند اما به صفحه‌ای دیگر هدایت می‌شود. بیشتر در مواقعی این اتفاق می‌افتد که صاحب یا مدیر سایت صفحه‌ای را در وب سایت خود حذف کرده باشد.

برای افزایش رنکینگ وب سایت لازم است با صبرو حوصله تکنیک های مختلف را بر روی سایت خود پیاده سازی کنید. و اگر کاربران پس از 3 ثانیه سایت شما را ترک کنند، که به عنوان ” پرش ” نیز شناخته می شود؟ این یک سیگنال تجربه کاربری است که به گوگل می گوید مردم محتوای شما را دوست ندارند. آخرین راهکار از روش های سئو در سال 2024 که گوگل ارائه داده است کلمات کلیدی Creative Seed می باشد. به عنوان مثال، وقتی به موضوعاتی در مورد “لینک سازی” نگاه کردیم، متوجه عباراتی مانند “استراتژی محتوا” و “استراتژی های محتوا” شدیم.اینها کلمات کلیدی هستند که ما هرگز به تنهایی به آنها فکر نمی کردیم. سپس، صفحه اصلی سایت را در یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush قرار دهید . با استفاده از تحقیق کیورد گپ می‌توانید فرصت‌های محتوایی جدیدی پیدا کرده و کلمات کلیدی که رقبای شما با آن‌ها موفق شده‌اند را به کار بگیرید.

افزایش سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) سایت و قرار گرفتن در رتبه اول نتایج جستجوی گوگل یکی از اهداف مهم برای صاحبین کسب و کارهای اینترنتی است. برای رسیدن به رتبه‌ برتر در نتایج جستجو، انجام تکنیک‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) امری ضروری است. هدف از سئو این است که موتورهای جستجو، راحت‌تر درک کنند که یک وبسایت چیست و آن وبسایت را به کاربرانی که در جستجوی کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط هستند نشان دهند. با بهبود رتبه وبسایت در SERP، سئو می‌تواند ترافیک ارگانیک وبسایت را افزایش دهد که می‌تواند منجر به سرنخ و درآمد بیشتر برای مشاغل شود. اگر بد شانس باشید، به طور هوشمند وب سایت شما از نتایج جستجو گوگل خارج می شود.

هرچقدر که زمان می گذرد سایت شما پرمحتواتر می شود و دست شما هم بازتر خواهد شد. پست های خود را تحلیل کنید و سعی کنید پست های ترکیبی و باکیفیت تولید کنید. از افراد محبوب رشته ی خود یا حتی افراد محبوب صفحات مجازی استفاده کنید تا شما را به دنبال کنندگان خودشان معرفی کنند و درنهایت بازدید و ترافیک سایت شما بالا رود. برای پیدا کردن کلمه کلیدی اصلی، از Keyword Magic Tool استفاده کن. هم‌چنین دوره های صوتی آموزشی متنوعی هم در متمم وجود دارد که فهرست آن‌ها را می‌توانید در فروشگاه متمم ببینید.

در واقع استراتژی‌های مدرنی که به بهینه سازی سایت شما کمک می‌کنند و باعث بهبود عملکرد سایت شما می‌شوند، راهی برای برتری یافتن بر رقیب هستند. موتورهای جستجوگر google بر اساس الگوریتم‌های مختلفی که دارند، بهترین وب سایت را تشخیص داده و آن را به کاربران خود نشان می‌دهند. طبق تحقیقات به دست آمده روزانه حدود سه و نیم میلیون جستجو در گوکل انجام می‌شود. همین اعداد نشان می‌دهند که داشتن یک رتبه خوب نزد موتورهای جستجوگر گوگل تا چه میزان در ارتقای وب سایت و رشد کسب و کار اهمیت دارد. یکی دیگر از تکنیک های سئو در سال 2025 تولید محتوا توسط ابزارهای هوش مصنوعی است.

به منظور بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو سعی کنید سایت خود را از نظر سرعت بهینه کنید. در مطلب " افزایش سرعت سایت وردپرس" می توانید راهکارهای بهبود سرعت را مطالعه کنید. در نتیجه هر تجارت آنلاینی برای کسب رتبه بالاتری در دیده شدن تلاش می کند و باید اقداماتی حرفه‌ای انجام دهند. یکی از این کارهای مهم و اساسی بهبود جایگاه سایت در بین موتورهای جستجو است که به آن سئو می گویند. سئو همان کلید راهگشایی است که شما به دنبال آن هستید و منجر به ورود کاربران فراوانی به سایت شما می شود.هم اکنون می توانید این دوره آموزشی را به طور مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

همیشه به خاطر داشته باشید که در سئو، مرتبط بودن بسیار مهم تر از خلاقیت یا هوش و ذکاوت است. صفحه‌ای که بارگذاری کندی دارد می تواند مانع از خرید محصولات توسط مشتریان شود. مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که یک ثانیه تاخیر در زمان بارگذاری صفحه، می‌تواند به 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل منجر شود. © ۱۴۰۲ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نیک مارکتینگ (مازیار نیک بخش) است و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد. البته این نکته را نیز باید بدانید که شما خودتان هم می توانید به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید؛ اما چگونه؟ برای پاسخ به این سوال مطالعه محتوا "چگونه سئو کار شویم؟" را به شما پیشنهاد می کنیم. من آرمان الله وردی هستم و سایت من به اسم آرمانوت در کنار شما است تا بهترین مقالات، آموزش ها و اخبارهای مربوط به حوزه دیجیتال مارکتینگ را برای شما گردآوری کند.

اگر در این دوره وبسایت شما بتواند ورودی و ترافیک مناسبی دریافت کند و بانس ریت پایینی داشته باشند امکان دارد که بعد از تمام شدن این دوره افت کمی در رتبه بندی موتورهای جستجو داشته باشد. اما در مقابل اگر وبسایت شما بانس ریت بالا و ترافیک ورودی پایینی داشته باشد با افت رتبه بسیار شدیدی در پایان دوره مواجه می‌شود. در حقیقت وبسایت هایی که به تازگی راه اندازی شده‌اند مانند یک نوزاد در بستر اینترنت هستند که ابتدا لازم است سلامت آنها تأیید شود. به همین دلیل است که چند ماه طول می‌کشد تا سایت‌های تازه راه اندازی شده بتوانند رتبه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو به دست بیاورند. این اصطلاح مخفف عبارت Pay Per Click است که در لغت به معنای پرداخت به ازای هر کلیک می‌باشد. در حقیقت Pay Per Click نوعی تبلیغات است که پرداخت هزینه در آن، متناسب با زمان تبلیغ تعیین می‌شود و شما می‌توانید تبلیغ وب سایت خود را در مدت نامحدودی در فضای اینترنت داشته باشید.

بنابراین از بوجود آمدن صفحات ضعیف در سایت خود جلوگیری کنید و در صورتی که چنین صفحاتی دارید، به اصلاح آنها بپردازید. منطبق کردن نام دامنه، تولید محتوا و لینک سازی برای سایت تنها بخش کوچکی از اقدامات لازم برای افزایش سئو وب سایت هستند. البته برای افزایش seo سایت هر راهی را امتحان نکنید؛ زیرا برخی روشها باعث کاهش اعتماد و جریمه از طرف گوگل خواهد شد. در واقع یک محتوای با کیفیت که نیازهای کاربر را برطرف کند و بینه سازی شود از تکنیک های همیشگی گوگل در هر سال است. در سال 2024 محتوای سایت شما با ارزشترین روش برای بهبود سئو شما محسوب می شود.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنم از آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید که محتوا را تا انتهای صفحه دنبال می‌کند. این به خوانندگان این امکان را می دهد که هر زمان که مایلند محتوای سایت شما را به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید از LSIGraph که یک ابزار رایگان است، استفاده کنید که به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی LSI را پیدا کنید که مناسب موضوع و جایگاه شما هستند. البته در ورژن رایگان این ابزار محدودیت در استفاده از کلمات دارید. از سوی دیگر، وقتی کسی عبارت «خرید آنلاین میکروفون» را جستجو می‌کند، گوگل متوجه می‌شود که کاربر قصد خرید میکروفون خاص را دارد و می‌خواهد آن را به صورت آنلاین خریداری کند. از این رو، نتیج جستجوی صفحه 1 عمدتاً صفحات تجارت الکترونیک و محصولات هستند.

اگر می خواهید کلیدواژه هایی را پیدا کنید که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی بذر شما دارند، به ذهن انسان نیاز دارید یا بهتر از آن، هزاران ذهن انسانی که در ویکی‌پدیا مشارکت دارند. می توانید از کپی از این تبلیغات استفاده کنید تا برچسب های عنوان و توضیحات خود را جذاب تر کنید. پس یکی دیگر از ترفند های سئو یافتن نسخه‌های جالب تبلیغاتی است بتوانید آن ها را در عنوان و توضیحات محتوای خود کار کنید. کلمات و عباراتی که اینجا در این روش پیدا می کنید احتمالاً به ذهنتان نرسیده بود. پس ضمن تشکر از ردیت، این اولین تکنیک سئو برای یافتن ایده کلمات کلیدی است. پیشنهاد می کنیم در این مقاله با بزرگترین لیست اصطلاحات سئو نیز آشنا شوید.

زیرا بررسی صفحات توسط موتور جستجو از لینکی به لینک دیگر صورت می گیرد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر راجع به هزینه سئو به صفحه ” هزینه سئو سایت ” وب سایت ما مراجعه کنید. با استفاده از معماری اطلاعات، برچسب ها، ابر داده ها و اخیراً نشانه های ساختاری؛ ما توانستیم سیگنال های موتورهای جستجو را برای درک این ساختار محتوای موضوعی و حمایتی، ارائه دهیم. اگر نتایج بالای جستجو پر شده است از سایت های دایرکتوری یا مجله ای و وب سایت شما یکی از این موارد نیست، پس عبارت دیگری را انتخاب کنید. وی افزود اگر سایت شما تجربه کاربری مخاطبان را افزایش دهد از طرف گوگل پاداش می گیرد و بازدید کنندگان شما روی سایت شما سرمایه گذاری می کنند.

17-یکی از ابزارهایی که برای پیدا کردن کلمه‌ کلیدی مناسب میتوان استفاده کرد سایت semrush است. 15-برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌توانید از اکستنشن keywords Everywhere ااستفاده کنید. در این سایت می‌توانید همزمان 5 تا کلمه‌ کلیدی را باهم مقایسه‌ کنید. شما باید کلماتی که می‌خواهید پیشوند کلمه کلیدی شما باشد در باکس سمت چپ ، کلماتی که می‌خواهید میانی باشند در باکس وسط و کلماتی که می‌خواهید به عنوان پسوند نوشته شود در باکس سمت راست بنویسید. این نکات کلیدی سئو به شما کمک خواهد کرد که ربته های بهتری در گوگل به شما برسد. یکی از موضوعات مهمی که هنگام تهیه فهرست باید توجه کنید مرتبط بودن آن‌هاست.

یکی دیگر از روش‌های بالا بردن سئو سایت، بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می‌باشد. یکی دیگر از راهکارهای افزایش رتبه سئو، بهینه سازی آدرس صفحات سایت است. بنابراین برای بالا بردن سایت در سرچ گوگل لازم است، یک ساختار منظم برای URL ها در نظر بگیرید. اینگونه موتورهای جستجو با سرعت بیشتری صفحات تان را بررسی می کنند. شاید برایتان سوال شود که تعداد کاراکتر URL صفحات در رتبه بندی آنها تاثیر می گذارد یا خیر؟ تعداد کاراکتر URL صفحات به طور مستقیم در رتبه بندی تاثیر نمی گذارد اما تاثیر بسزایی در تجربه کاربری و سئو سایت دارد.

اگرچه گوگل سیگنال های اجتماعی را به عنوان فاکتور رتبه بندی خود قرار نداده است اما این موضوع تاثیر خوبی بر روی رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. زمانی که لینک های dofollow و nofollow را با هم ترکیب می کنید، پروفایلی از لینک های طبیعی خواهید داشت که باعث رضایت گوگل می شود. بازاریابی محتوا به معنای ایجاد یک محتوای با کیفیت است که افراد را وادار می کند به شما لینک دهند. بیشتر افرادی که در این زمینه موفق بوده اند بر روی منابعی متمرکزند که در تولید محتوای خوب و با کیفیت به آنها کمک می کند. بازاریابان B2B و B2C، به دنبال دریافت ترافیک از طریق نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر هستند زیرا این نوع ترافیک 8.5 برابر شانس بیشتری نسبت به لینک‌های خارجی برای تبدیل شدن به مشتری دارند.

این عبارت‌ها برای موتورهای جستجو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. تجربه به ما ثابت کرده است که ترافیک ورودی و موتورهای جستجو می‌توانند یک موفقیت سازماندهی شده برای یک وبسایت تلقی شوند. اما در صورت سئو و بهینه نبودن وب سایت این موضوع عملی عکس برای وب سایت خواهد داشت. بعد از گسترش و پیشرفت موتورهای جستجوگر و فضای اینترنت، سئو برای دیده شدن بیشتر وبسایت ها کار خود را آغاز کرد. اما با گذشت زمان و با رشد و پیشرفت مداوم فضای اینترنت، موتورهای جستجوی جدیدتری روی کار آمدند که از الگوریتم‌های پیچیده‌تری برای رتبه بندی وب سایت‌ها استفاده می‌کردند.

استفاده از انواع رسانه‌ها همچنین یه راه خوب برای شکستن متن‌های بلند و یکنواخت محسوب می‌شه و می‌تونه تجربه کاربری بهتری ارائه بده که به‌طور غیرمستقیم روی سئو هم تاثیر داره. این مثال‌ها از نتایج جستجوی برتر گوگل گرفته شدن، پس خوبه که ازشون به‌عنوان ایده برای پست خودت استفاده کنی. اما این کار رو طبیعی انجام بده و از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (keyword stuffing) خودداری کن. از نظر بصری، هدینگ‌ها متن رو از هم جدا می‌کنن و باعث می‌شن کاربر بتونه راحت‌تر توی پست وبلاگی چرخ بزنه و دقیقاً همون اطلاعاتی رو پیدا کنه که دنبالش بوده. پس هدف جستجوی کلمه کلیدی باید روی نوع یا سبک پست وبلاگت تأثیر بذاره. هدف جستجو (Search Intent) یعنی همون چیزی که کاربر از سرچ کردن دنبالشه؛ یعنی چه جوابی می‌خواد بگیره.

ترکیب این ترفندها و اصول سئو به صورت هوشمندانه و مداوم، به شما کمک می‌ کند تا نتایج مطلوب و سریعتری در موتورهای جستجو کسب کنید. با بهبود عواملی مانند کلمات کلیدی، سرعت بارگذاری، لینک‌ ها، و محتوا، شما می‌ توانید وب‌ سایت خود را بهترین شکل ممکن برای کسب رتبه بالا در گوگل بهینه سازی کنید. استفاده از متاتگ‌ ها به عنوان یک تکنیک هوشمندانه در سئو ، اهمیت بسیار زیادی دارد. متاتگ‌ ها اطلاعاتی هستند که در کدهای منبع HTML یک صفحه وب قرار دارند و به موتورهای جستجو اطلاعاتی درباره محتوای صفحه ارائه می‌ دهند. با استفاده هوشمندانه از متاتگ‌ ها، می‌ توان بهبودی قابل ملاحظه‌ ای در رتبه‌ بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو داشت.

هرچه این نرخ برای کلیدواژه‌ای بالاتر باشد، نیت تجاری آن بالاتر است. این بخش از صفحهٔ نتایج در گوشی‌های موبایل تقریباً ۹۰ درصد صفحه را پوشش می‌دهند و نقش زیادی در جذب ترافیک بیشتر و نتیجه‌گرفتن از سئو دارند. اول باید کلیدواژه‌ای را پیدا کنید که در آن رتبهٔ خوبی دارید؛ بین ۱ تا ۱۰. اگر صفحهٔ شما در صفحهٔ دوم نتایج نشان داده شود، تقریباً هیچ شانسی برای رسیدن به جایگاه صفر ندارید (۹۹/۵۸ درصد محتوای جایگاه‌های صفر از صفحه‌هایی است که رتبهٔ ۱ تا ۱۰ گرفته‌اند). چک لیست یک وب سایت خوب چیست؟ قبلا در مورد چک لیست سئو داخلی و چک لیست سئو خارجی صحبت کرده‌ایم، اما حالا نوبت چک لیست یک وب سایت خوب است!

به طور خلاصه، اگر می‌خواهید صفحات شما در گوگل رتبه بالاتری داشته باشند، باید مطمئن شوید که محتوای شما با هدف جستجوی کلمات کلیدی هدف شما مطابقت دارد. زمانی که کاربران به دنبال تصاویر خاصی می گردند، با چه چیزی جستجو می کنند؟ بله درست حدس زدید. به همین خاطر شما نیز باید از کلمات کلیدی مناسب برای تصاویر خود استفاده کنید. البته این موضوع به معنی انباشته کردن کلمات کلیدی (keyword stuffing) در یک تصویر نیست. در همین راستا، توضیحات متای تکراری می تواند شما را به دردسر بیندازد.

سئو on-page یا سئوی داخلی شاید مهم‌ترین بخش در بهبود ترافیک سایت شما باشد. در طی چند سال گذشته، گوگل چندین به روز رسانی الگوریتم (پنگوئن، پاندا و مرغ مگس خوار) را منتشر کرده است که هر کدام از این الگوریتم‌ها ناظر بر ترفند سئو on-page سایت‌ها هستند. چنانچه قصد شرکت در دوره‌های آموزش سئو و آموزش تولید محتوا را دارید، همین حالا دوره‌های مد نظر خود را انتخاب کرده تا مهارت‌های خود را ارتقا داده و سئو را به صورت اصولی و با تکنیک‌های سئو کلاه سفید انجام دهید. از دیگر ترفندهای سئو ۲۰۲۴ توجه به سئو خارجی است؛ چیزی که بسیاری از وب مستران از آن غافل هستند! در این نوع از سئو لازم است رقبای خود را آنالیز کنید و فرصت‌های بهینه‌ای که برای لینک سازی خارجی وجود دارند را بیابید. سپس با یافتن صفحاتی که نیاز به رپورتاژ یا بک لینک دارند، سئو خارجی سایت را انجام دهید.

محتوای سایت باید ابتدا برای رفع نیازها و خواسته‌های کاربران تولید شود. موتورهای جستجو هر روزه بیشتر به سمت شناخت محتوا و تجربه کاربران می‌روند و الگوریتم‌های جستجوی آنها هر روزه هوشمندتر می‌شوند. بنابراین، ایجاد محتوای ارزشمند با تمرکز بر رضایت کاربران می‌تواند برای در بهبود سئو مؤثر باشد. ترفند سئو on-page کاری فراتر از بهینه سازی تگ عنوان و توضیحات متا را شامل می‌شود. شما باید تلاش کنید که محتوای شما با هدف جستجوی کلمات کلیدی هدف شما مطابقت دارد و دائماً سرعت صفحه و سیگنال های UX خود را کنترل کنید تا به صفحات شما در رتبه بالاتر در SERP کمک کند.

نتایج ارگانیک به این معنی است که گوگل بهترین وب سایت های ممکن را برای پاسخ به سؤال سئو چیست؟ از اولین پیشنهاد تا آخرین پیشنهاد برای شما پیدا کرده است. میزان هزینه‌ای که شما بابت هر کلیک به گوگل می‌پردازید با توجه به تعداد رقبا سنجیده می شود. به عبارت ساده‌تر در هر حوزه‌ای که سود آورتر باشد، مسلماً تعداد رقبای بیشتری در آن حوزه وجود دارند. با ارتقای صفحه‌هایی که از قبل رتبه‌های برتر گوگل را گرفته‌اند، کار راحت‌تری برای بهبود سئو سایت پیش‌رو دارید. برای گوگل رضایت کاربر از همه‌چیز مهم‌تر است و کاربران وقتی راضی می‌شوند که در نتایج جست‌وجو، چیزی را که دنبال آن هستند، پیدا کنند. برای همین محتوایی که مطابق با انتظارات کاربر نباشد، رتبه نمی‌گیرد.

تیم تحریریه وب داران برای شما در این مقاله21 تکنیک عملی و تجربی از بهترین روش های سئو در سال 2024 را توضیح می دهد. اگر لینک بیلدینگ زیادی انجام می دهید، می دانید که یافتن مشتریان بالقوه لینک مرتبط همیشه آسان نیست. چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که وبلاگ نویسان در جایگاه شما این لیست ها را در قالب “بهترین” پست های وبلاگ برای شما ایجاد می کنند. معمولاً از یک جدول محتوایی در یک صفحه ویکی‌پدیا یک مشت ایده‌های کلیدواژه و موضوع دریافت می‌کنید. اگر می‌خواهید ایده‌های کلیدی بیشتری پیدا کنید، روی پیوند داخلی کلیک کنید. اگر می خواهید کلمات کلیدی دست نخورده ای را پیدا کنید که رقبای شما از آنها اطلاعی ندارند؟ ویکی پدیا را امتحان کنید.

چند سال پیش، گوگل یک الگوریتم جستجو به نام مرغ مگس خوار را ارائه کرد. و اگر می خواهید ویدیوی شما در گوگل رتبه بندی کند، توصیه می کنیم توضیحات طولانی ویدیو را بنویسید. و با توجه به اینکه گوگل مالک سایت ویدیویی محبوب است، روندی است که بعید به نظر می رسد به این زودی ها تغییر کند. فقط URL صفحه اصلی خود را در ابزار وارد کنید و روی “جستجو” کلیک کنید. در هر محتوایی که منتشر می کنید، حداقل به 3 منبع مرتبط با کیفیت و مرتبط پیوند دهید. همانطور که می بینید، این برچسب ها شامل کلماتی هستند که ثابت شده است که کلیک ایجاد می کنند.

این به رتبه بندی شما آسیب می‌رساند، نرخ پرش شما را افزایش  و تعداد صفحات مشاهده شده را کاهش می‌دهد. این فاکتور اصلی‌ترین مولفه‌ در سئوسازی وب سایت شماست که می‌تواند میزان بازدید از وب سایت شما را افزایش بدهد و کاربران فراوانی را برای مشاهده صفحات شما جذب کند. کاربران به راحتی می‌توانند از طریق لینک‌ها به صفحات شما وارد شوند و از خدمات یا محصولات شما استفاده نمایند. اجرای این نکات شما را قادر می‌سازد تا وب سایت خود را بیشتر در مقابل دید رقبا قرار دهید، رتبه آن را در SERP ها بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب نمایید. تولید محتوا برای موتورهای جستجو و نادیده گرفتن تجربه کاربران یک اشتباه رایج در بهبود سئو است.

طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط موسسه بازاریابی محتوا، تولید محتوای منحصر به فرد و تعاملی چالشی برای بیشتر بازاریابان است. اینکه شما بازاریاب B2B یا B2C هیچ فرقی نمی کند، به هنگام تولید محتوا باید منظم باشید. برایان کلارک معتقد است ربات های گوگل همانند یک نوزاد هستند که باید به آن ها غذا داده شود. حتی در این عصر از فناوری نیز؛ عنکبوت های موتور جستجو تنها یک برنامه هستند و نمی توانند همانند یک انسان رفتار کنند. از شر تمامی عناصر غیر ضروری که باعث کند شدن سایت شما شده است، خلاص شوید. اگر از کاربران وردپرس هستید، سعی کنید برخی از افزونه های غیر ضروری که استفاده نمی کنید را غیر فعال سازید.

همانطور که گفته شد، هر کدام از موتورهای جستجو دنبال الگوریتمی بودند که بتوانند وب سایت ها را به بهترین شکل رتبه بندی کنند. با به کارگیری روش های سئو سایت می توانید جایگاه سایتتان را در گوگل تثبیت کرده و درآمد بیشتری را کسب کنید. تکنیک های سئو انواع مختلفی دارند که همگی آنها در کنار هم می تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند. در ادامه آموزش جدید ترین تکنیک های سئو را برای شما آماده کرده ایم. 9-اگر می‌خواهید سایت شما از نظر سئو قوی عمل کند باید لینک صفحات مهمی که میخواهید توسط موتورهای جست‌وجو خوانده شود را روی صفحه اصلی سایت قرار دهید. زیرا یک موتور جست‌وجوی عنکبوتی وجود دارد که وارد سایت می‌شود و به کمک لینک‌های مهمی که در صفحه اصلی وجود دارد صفحات مهم سایت را با سرعت بیشتری پیدا می‌کند و در نتایج جست‌وجو قرار می‌دهد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری